Tar vara på vädret

God morgon!
Har inte haft någon lust alls att blogga eller nåt.
Jag har varit ute så mycket man har kunnat och
tagit vara på solen och det fina vädret.
Igår var jag ute med Maddä o satt i solen o snackade
skit o spelade kubb :) hur trevligt som helst!

Sen har vi grillat hos mamma o varit där när det har varit
fint.
Hälsat på lilla sötaste Devin har jag också gjort!!! <3

Idag är det dags för möte på stan kl 10.
Efter det har jag ingen aning om vad jag ska göra.
Men har sovit riktigt illa, så jag är supertrött. Kanske blir
en powernap då.
Är det lika varmt o skönt ute idag så kanske vi åker ut till
mamma o sätter oss i solen en stund idag igen :)

Hoppas ni alla har det bra! Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: