Seg förmiddag.

Hej :)

Igår var en jävla lång dag kändes det som.
Var på mitt möte kl 11 och sökte två kurser som jag ska
plugga. Sen sa hon att jag va tvungen att komma tillbaka
kl 14 på information. HAPP! bara hem o vara hemma en stund
sen dags att åka dit igen.
Väldigt ovärt om jag får säga så, 10 minuter tog informationen.
Aja..
Tog bussen hem och passade på att gå in på Konsum för att köpa
nåt gott till mig själv bara för jag skulle vara helt ensam hela kvällen.
Gick omkring och hittade... INGENTING!
Köpte med mig en pepsi hem iallafall.

På min ensamma kväll hann jag med en del iallafall.
Jag städade hela lägenheten, men tänkte inte dammsuga för jag va
så jävla svettig haha.
Satte mig i soffan med kycklingsallad, vitlöksbröd och en film.
När jag hade ätit upp o allt så började jag frysa.
SKITBRA! Då va det bara att ta fram dammsugaren så fick jag
det gjort också :)

En dusch efter det och sen fortsätta kolla på filmen.
Som tur va så bakade jag ju en rabarberpaj igår så jag hade
nåt gott på kvällen :)

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 13:00 så jag har
doktorn avklarat också.
Imorgon måste jag gå upp SUPERTIDIGT för att hitta med tåget
som går kl 10:00..
Men det är värt. Ska bli så kul att träffa Lovisa bara sådär, utan
någon anledning :)

Ha en bra dag alla söta!
Puss


Några sommarbilder jag tog med mitt nya objektiv till kameran..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: