Nationaldagen

Idag för exakt 4 år sedan tog jag studenten.
Jag kan nog minnas att vi var dom första som tog
studenten på en fredag, bara för det var 6e juni och röd dag :)

Hur som helst så minns jag också att det var MINST 30 grader varmt
och idag är det ca 13 grader. För bara ett par dagar sen så var
det ju så kallt som +6 grader! Haha. Jag måste säga att jag trivs
mycket mycket bättre i det här svala sköna än i den där stekande
värmen.

Dessutom känns det som mycket händer den här veckan.
Imorgon ska jag på möte o sen söka ett par kurser jag ska läsa.
På fredag ska jag till doktorn äntligen. Och sen på lördag åker
jag till Stockholm och fina Lovisa! :)

Här kommer ett par bilder från kryssningen också som jag lovade.


Heidi och Denise på den lilla båten :)


Maddä o jag på den lilla båten :P


Snubbarna vi va med som jag inte kommer ihåg va dom hette haha


Min supergoda drink :)


Vattentajm hahah


Tanterna som snubbarna raggade upp hahah bästa


Kortet när vi klev på båten hahahah så snygga vi är....


Och så dagen efter snackset :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: