Kryssning!

Dåligt uppdaterat, jag vet!

I onsdags drog jag på kryssning för första gången
i mitt liv, haha!
Med mig hade jag Maddä, Heidi, Denise och två sköna
snubbar.
Kan säga att det va riktigt kul och skönt att dansa loss lite!!! :)
Shoppade i taxfreen gjorde vi också!
Till mig själv köpte jag en minttu, salmiakki och öl som jag hade tänkt
dricka på båten, men det blev inte av :P
En ölburk på 1 liter köpte jag också på kul hahah.
Till mamma köpte jag cigaretter och två Barcardi Razz som hon ska ha
på midsommar :)
Och till Tobbe köpte jag ett sexpack Smirnoff ice, en stor chokladkaka
och en stor toblerone :)
Tror nog dom blir nöjda. Men sen var pengarna så gott som slut.

Va superskönt när vi va på puben o köpte drinkar o öl o allt utan att
få dåligt samvete som jag alltid brukar få annars.
Tack min fina älskling!!!! Som skickade med mig lite extra pengar på resan
så man kunde unna sig lite! Du är bäst!!!!

Idag är det back to reality..
Möte kl 13:30.. Hoppas att det går bra!
O sen ska jag nog sova hos mamma ikväll för att Tobbe jobbar natt.
Har sovit där några helger i rad. Känns skönt faktiskt!!!

Hoppas alla haft det bra medans jag varit borta!
Bilder kommer när jag har lagt in dom på datorn!
Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: